среда, 18 февраля 2015 г.

«Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино, незрадливу любов крізь життя пронесу»

Моє село з духм’яними садами, 

Біля очей суха долоня мами…
Сорочка вишиванка і калина –
Це сама найрідніша Україна!
     Батьківський край, рідна сторона ... Як багато значать у житті кожної людини ці слова, як багато говорять вони нашому серцю. Але щоб по-справжньому любити свій край, треба  знати його історію. Минуле та сучасне нашого мальовничого села читачі бібліотеки можуть дізнатися з путівника по селу Нестерварка «Там, де біла хата на любов багата».



          Любов  до  рідного краю,  до землі, до людей, що її заселяють, є спільною турботою про те, щоб він був багатшим і красивішим.


Криниченько, кринице молода,
Вода живильна, мов сльозинка, чиста.
Уже і ти нанизуєш літа
На калинове у дворі намисто.

        Краєзнавство є одним із провідних напрямків діяльності бібліотек, і це – характерна риса нашого часу, коли в державі значна увага приділяється вихованню патріотизму, любові до рідної мови. Воно допомагає формувати національний характер, розуміти характер нації, її душу.
            
         


         В нашій бібліотеці пройшов День краєзнавства «Я до тебе, мій краю, моя Батьківщино, незрадливу любов крізь життя пронесу».


         Для користувачів проведено огляд путівника по нашому селу «Там, де біла хата на любов багата». Бібліотекар ознайомила присутніх з історичним минулим села та його сьогоденням. З цього путівника  читачі дізнаються як жили наші предки, як будували краще життя для себе, та для своїх нащадків.



    Також була організована книжкова виставка «Мій рідний край – моя історія жива», яка допомагає глибше доторкнутися до минулого,  відчути подих сивини віків, познайомитись з героїчною  спадщиною своїх предків, помандрувати рідним краєм, ознайомитися з видатними людьми Тульчинщини та наповнити  життя вірою в майбутнє.

Комментариев нет:

Отправить комментарий